Manipularea prin reclamă / publicitate

HTML Template

"Nu există nimic pe lumea aceasta care să nu poată fi fabricat de către cineva, ceva mai prost ca de obicei şi care să fie vândut ceva mai ieftin ca de obicei. Persoanele care, în deciziile de cumpărare, se orientează doar după preţ devin victimele, pe merit, ale unor astfel de « făcături »".

John Ruskin ( 1819 – 1910 )

Târgul CAMEX ne-a dat ocazia să revenim asupra modalităţilor de manipulare a discuţiilor în domeniul tâmplăriei termoizolante. De altfel, în această perioadă, în care firmele de profil sunt cu motoarele la relanteu din lipsă de comenzi, apar tot felul de fluturaşi, prospecte şi reclame, care mai de care făcute pentru a atrage clienţii.

Reducerile de preţuri sunt la modă. O firmă reduce preţurile cu 20 %, alta cu 15 %, iar alta dă TVA-ul jumătate din preţ! La asemenea reduceri de preţuri, tragi concluzia că firmele producătoare de tâmplărie se scaldă în profituri uriaşe. Realitatea arătată de rezultatele economice pe anul 2004 demonstrează că rata profitului, acolo unde există, este foarte mică, iar firmele din domeniu abia îşi duc zilele. Toţi speră să crească producţia suficient de mult pentru a rezista în condiţiile luptei cu cei care lucrează la negru. Oricum, primăvara este o perioadă potrivită pentru contractarea de tâmplărie termoizolantă.

Citeste mai mult ...